Κυριακή 21 Ιουλίου 2024

Περιοδικό ειδικού σκοπού Ellas Wrc : Επέλαση της Τoyota

 

Το «1-2» της Toyota με Rovanpera-Ogier, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις των Tanak και Sesks, δημιουργούν ευχάριστα ερωτηματικά για τη συνέχεια του WRC.  

Φωτιά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC, με απόδειξη ότι στην Toyota, πλέον στον ένα βαθμό από την Hyundai (351 για του Κορεάτες, 350 για τους Ιάπωνες), δεν σκοπεύουν να χάσουν τον τίτλο τους αμαχητί. Δούλεψε ο συνδυασμός Rovanpera και Ogier στη Λετονία, με το βάθρο μαζί με τον Ott Tanak, ο οποίος σκαρφάλωσε δεύτερος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, να γεμίζει με τιτλούχους. 

Είναι σαφές ότι ο Jari Matti Latvala, ο επικεφαλής των Πρωταθλητών, είναι διατεθειμένος να επαναλάβει αυτή τη σύνθεση.  Βάλσαμο για ένα φτωχό WRC και μπορεί η Ford να υστερεί με άλλοθι τον μανδύα του ιδιώτη, ανάλογα με την εξέλιξη του αγώνα, αλλά σε Πολωνία-Λετονία πέτυχαν φλέβα χρυσού. Σοφή επιλογή ο Λετονός Martins Sesks που άλλαξε τα δεδομένα εκτοξεύοντας το ενδιαφέρον.  Martins Sesks - WRC - Rally Latvia Martins Sesks  Επίλογος… 

Με πολύ Tanak σήμερα Κυριακή και όταν ο Εσθονός οδηγεί υπενθυμίζει την ταχύτητα του και επιβεβαιώνει τις δυνατότητες του Hyundai, που στα ίσια δεν υστερεί των Toyota, παρά το παρ’ ολίγο Βατερλό στη Λετονία. Χθες ότι έκτισε ο Tanak το γκρέμισε όχι με τη δικαιολογημένη γκρίνια του για την οργάνωση, αλλά με την υπερβολή του στην SS. Πλήγωσε το i20, τσαλάκωσε τον εγωισμό του, αλλά όταν αυτός ο τύπος είναι υπό πίεση ζωγραφίζει. 

Ξεκίνησε από σήμερα το πρωί να γράψει χρόνους, να κερδίσει βαθμούς στο max και να καλύψει τον Sesks. Κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις διαδρομές ο Εσθονός, έφερε τη διαδικασία ξανά στα μέτρα του διαγράφοντας τη διαφορά από τα χθεσινά χαμένα στη SS.   Ott Tanak - WRC - Rally Latvia Ott Tanak  PS με ενδιαφέρον  Θα καλύψει ο Tanak τον Sesks, στα τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Λετονό, για την τρίτη θέση; Ποιος θα είναι ο ταχύτερος στην PS, που θα κερδίσει το bonus βαθμών και κύρους;  

Ο Neuville υπενθυμίζει ότι ταλαιπωρήθηκε στις δύο από τις τρεις ημέρες του αγώνα καθαρίζοντας το δρόμο «όπως ποτέ ξανά», όπως σχολίασε.  Σημαντικό το υπερθετικό σχόλιο του Tanak, τρίτος στη γενική, ταχύτερος και στην PS, για τον Sesks που καθυστέρησε στον επίλογο  και έχασε το βάθρο. Αυτονόητο; Καμία σχέση και για να αντιληφθούμε αυτή την επίδοση εκτός πλάνου, πρέπει να σχολιάσει ένας παγκόσμιος. 

Ο νεαρός Λετονός, άνθρωπος του αγώνα, πέρα από το τελικό αποτέλεσμα. Martins Sesks με Ford Puma Hybrid Rally1, στην έβομη θέση της γενικής με χαμένο περισσότερο από λεπτό στην PS, ότι δεν μετριάζει το μέγεθος της επίδοσης του, πρωτοφανής στα σύγχρονα χρόνια του WRC. H γνώση του δρόμου ατού, αλλά μέχρις εκεί. Πρέπει να έχεις ταλέντο, είσαι σπάνιος για να σταθείς ανάμεσα σε τρεις άσσους με ένδεκα παγκόσμια, εκθέτοντας και τους επισήμους οδηγούς της ομάδας σου, με αυτοκίνητο ξεχασμένο σε επίπεδο εξέλιξης.  Sebastien Ogier - WRC - Rally Latvia Sebastien Ogier   

Ο Junior και τα Yaris Στη μικρότερη κατηγορία, ο Oliver Solberg με τη Fabia, δεν άφησε περιθώρια στους Φινλανδούς Heikkila και Pajari με τα Yaris σε δικό τους, σε μεταξύ τους αγώνα.  Αντιπαράθεση διαρκείας που θα συνεχιστεί στη Φινλανδία με την μητέρα μάχη των μαχών από την Πέμπτη 1η Αυγούστου. 4 Wheels.

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ  

Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος (Γεωστρατηγική-εθνική επιβίωση) : Μετά τα μουσικά σχολεία δημιουργία Γυμνασίων-Λυκείων και πανεπιστημιακών σχολών μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Πως και γιατί θα πρέπει να συνδυάσουμε αρμονικά τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα στην Ελλάδα για την αποφυγή των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων ;

Γεωστρατηγική-Εθνική επιβίωση : Μετά τα Μουσικά Σχολεία είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν Σχολεία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Πρότυπο προπονητικό πρόγραμμα αποφυγής σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου