Στους νέους αθλητικούς κανονισμούς του WRC για το 2024 εριλαμβάνεται και μια από τις σημαντικότερες αλλαγές των τελευταίων (πολλών) ετών στο πρωτάθλημα.
Συγκεκριμένα στο σύστημα βαθμολόγησης το οποίο θα επιβραβεύει απλόχερα τον οδηγό που θα ολοκληρώνει το σκέλος του Σαββάτου, καθώς σε αυτό το σκέλος θα απονέμονται οι περισσότεροι βαθμοί. ADVERTISEMENT WRC Ράλι Κεντρικής Ευρώπης Σύμφωνα με το νέο σύστημα, η κλίμακα των 18-15-13-10-8-6-4-3-2-1 βαθμών θα απονέμεται στο τέλος της τελικής κατάταξης του Σαββάτου, αλλά μόνο αν ένα πλήρωμα φτάσει στην τελική κατάταξη του ράλι στο τέλος της Κυριακής.
Εάν ένα πλήρωμα δεν καταφέρει να τερματίσει την Κυριακή, οι βαθμοί του Σαββάτου θα απονεμηθούν στο επόμενο πλήρωμα που θα καταλάβει την καλύτερη θέση. Η Κυριακή θα χαρίζει ξεχωριστούς βαθμούς στα πληρώματα, ενώ παραμένει η βαθμολόγηση για την Power Stage.
WRC Ράλι Κεντρικής Ευρώπης Neuville Ο πρωταρχικός λόγος για την εισαγωγή αυτού του συστήματος βαθμών είναι να αποτραπεί το ενδεχόμενο οι οδηγοί να διανύουν τις διαδρομές της Κυριακής διατηρώντας ελαστικά για την Power Stage στο τέλος του αγώνα. WRC Ράλι Κεντρικής Ευρώπης Tanak Οι αγωνιζόμενοι θα δώσουν μάχη για το μέγιστο των επτά βαθμών την Κυριακή.
Οι βαθμοί θα απονεμηθούν ως εξής στους επτά πρώτους αγωνιζόμενους μέσω της ακόλουθης κλίμακας: 7-6-5-4-3-2-1. Εάν ένας οδηγός ολοκληρώσει ένα τέλειο ράλι, θα συνεχίσει να συγκεντρώνει συνολικά 30 βαθμούς σύμφωνα με τους προηγούμενους κανονισμούς.
WRC Ράλι Χιλής M-Sport Ford tanak Ο νικητής του ράλι θα εξακολουθεί να ανακηρύσσεται με βάση τον συνολικό χρόνο για όλη τη διοργάνωση, αλλά θεωρητικά, ένας οδηγός μπορεί να κερδίσει το ράλι παρόλο που δεν θα συγκεντρώσει τους επτά βαθμούς την Κυριακή. Ένας διαγωνιζόμενος θα μπορούσε επίσης θεωρητικά να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς από τον νικητή του ράλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου