Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Γεωστρατηγική-Εθνική επιβίωση : Μετά τα Μουσικά Σχολεία είναι επιτακτική ανάγκη να γίνουν Σχολεία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.


     

Είναι θλιβερό να διοργανώνει ένα κράτος αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος και στο εσωτερικό να επικρατούν τριτοκοσμικές και άθλιες συνθήκες. 




Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197)

Στα πλαίσια της υβριδικής απειλής μια ακόμη μεγάλη μάστιγα είναι τα θανατηφόρα και σοβαρά τροχαία ατυχήματα τα οποία  έχουν εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα όπλα υβριδικού πολέμου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι και ειδικά νέα παιδιά έχασαν τις ζωές σε τροχαία ατυχήματα τις προηγούμενες δεκαετίες μέχρι και σήμερα.  

Η έλλειψη παιδείας-αγωγής οδηγεί στην απάθεια, στην αδιαφορία και στην κατάρρευση-παρακμή. Αυτά είναι από τα πιο επικίνδυνα συμπτώματα μιας κοινωνίας σε αποσύνθεση. Οι κάτοικοι είναι προκλητικά-τραγικά απαθείς-αδιάφοροι απέναντι στους εμπρησμούς, την βία, την αδικία, τα τροχαία ατυχήματα και τις εθνοκτόνες συνέπειες που προέρχονται από τα προαναφερόμενα. Aυτό συμβαίνει διότι αρκετοί δεν έχουν παιδεία και θεωρούν ότι τα προβλήματα αφορούν όλους τους άλλους, εκτός από τους ίδιους. Όταν διαπιστώσουν ότι αυτές oi κοινωνικές-εθνικές μάστιγες, ήταν και είναι υπόθεση όλων μας τότε είναι πολύ αργά, καθώς έχουν ήδη υποστεί οι ίδιοι είτε κάποια από τα συγγενικά, η φιλικά τους πρόσωπα θανάτους, οι απώλειες εξαιτίας του υβριδικού πολέμου. 


ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΣΠΟΡ. Η ΣΩΣΤΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.  

Oι επιτυχίες των μεγάλων οδηγών-αθλητών στο wrc και στην F1 σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν έγιναν ποτέ εις βάρος της σωματικής ακεραιότητας, των συνανθρώπων τους. Μια αγωνιστική-αθλητική, μια πολιτική, κοινωνική, επιστημονική επιτυχία, για να έχει ηθική αξία, δεν πρέπει ποτέ να επιτυγχάνεται, εις βάρος της ευημερίας, της αξιοπρέπειας, της ελευθερίας και της υγείας των άλλων ανθρώπων. Οι μεγάλοι αθλητές-οδηγοί, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές (wrc και f1), δεν συμμετείχαν ποτέ σε αυτοσχέδιους αγώνες, και δεν μετέτρεψαν ποτέ τις εθνικές οδούς και άλλους δρόμους, σε πίστες φόρμουλα ένα και σε ειδικές διαδρομές wrc. 

Στα πλαίσια της υβριδικής απειλής μια ακόμη μεγάλη μάστιγα είναι τα θανατηφόρα και σοβαρά τροχαία ατυχήματα, τα οποία έχουν εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα όπλα υβριδικού πολέμου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι και ειδικά νέα παιδιά έχασαν τις ζωές σε τροχαία ατυχήματα τις προηγούμενες δεκαετίες μέχρι και σήμερα.  

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.  

Οι βασικές πτυχές του χαρακτήρα όπως είναι το ήθος, η κοινωνική συμπεριφορά, η αντίληψη, η ικανότητα, τα συναισθήματα, η αυτοπεποίθεση, η καλοσύνη και άλλα αναπτύσσονται μέσα από την συμμετοχή στα αθλητικά δρώμενα. 

Μέσα από τον υψηλό αθλητισμό, και την αθλητική δημιουργικότητα, οι εμπλεκόμενοι θα είναι σε θέση να έρθουν αντιμέτωποι με όλες τις δυσκολίες της ζωής. Ο αθλητισμός προσφέρει τα πάντα σε έναν άνθρωπο. Αυτό διότι εξευγενίζει, ισορροπεί, καλλιεργεί, ηρεμεί, ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγάπη για τον συνάνθρωπο, την ζωή και κάθε τι ωραίο. Μέσα από την αθλητική ενασχόληση είσαι γεμάτος δημιουργικότητα και θετική ενέργεια.

Είναι απαραίτητη η άθληση σε υψηλό-σοβαρό επίπεδο διότι είναι το μόνο αντίδοτο κατά της ηθικής-πνευματικής και της οικονομικής κρίσης. Μέσα από τις τεχνικές ασκήσεις, οι συμμετέχοντες οδηγούνται μονίμως σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες (Πανελλήνιες εξετάσεις, πτυχία ξένων γλωσσών κλπ). Αυτό διότι οι τεχνικές ασκήσεις διεγείρουν τις περιοχές του εγκεφάλου, που σχετίζονται με το διάβασμα και την συναισθηματική ανάπτυξη. Η εφαρμογή των πρότυπων προπονητικών μεθόδων, αποδεδειγμένα έχει οδηγήσει πολλoύς αθλητές σε μεγάλες ακαδημαϊκές, και όχι μόνον επιτυχίες.

Αποτελεί θέσφατο πλέον η ευεργετικότατη επίδραση της αθλητικής παιδείας, στην μάθηση και τις σχολικές επιτυχίες. Η σωστή και πρότυπη προπονητική, σε υψηλό επίπεδο αναπτύσει το ήθος, το ταλέντο, την διανοητική ικανότητα, ολοκληρώνει και ισχυροποιεί την προσωπικότητα, στον μέγιστο βαθμό. Έχουμε ισχυρούς χαρακτήρες, που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν με επιτυχία, κάθε δυσκολία εντός και εκτός αθλητισμού. Οι μέθοδοι διδασκαλίας, καλύπτουν κάθε δυνατό τρόπο μετάδοσης της αθλητικής γνώσεως.

Ο υψηλός αθλητισμός συνδράμει σημαντικά στην συνέχιση του Ελληνικού πολιτισμού, μέσα από την εξειδικευμένη αθλητική εκπαίδευση. 

Μέσα από τον υψηλό αθλητισμό μηδενίζεται, είτε μετριάζεται η παραβατικότητα, ανάλογα με το επίπεδο των προπονητών, το οικογενειακό και το σχολικό περιβάλλον του κάθε παιδιού. Ποιες είναι οι συνέπειες για τα παιδιά που δεν κάνουν καθόλου αθλητισμό ; Δυστυχώς είναι καταστροφικές. Υπάρχουν τρομερές συνέπειες όχι μόνον για τα ίδια τα παιδιά, αλλά και για την κοινωνία. Αυτό διότι δημιουργούνται άτομα, τα οποία δεν είναι σε θέση να προσφέρουν και να δημιουργήσουν. Τα παιδιά αυτά αρκετές φορές, κάνουν πάρα πολύ κακές πράξεις, ενώ διακατέχονται από αισθήματα κατωτερότητας-κακοήθειας και εκδηλώνουν παραβατικές συμπεριφορές.

Καθοριστικό εμπόδιο για την εξέλιξη και την πνευματική δημιουργία όλων των παιδιών, είναι οι κακοί είτε αδιάφοροι δάσκαλοι και προπονητές.

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΗΘΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Εδώ και πολλές δεκαετίες τα τροχαία έχουν εξελιχθεί σε μόνιμη μάστιγα για την Ελληνική κοινωνία. Πολλοί άνθρωποι εξαιτίας της έλλειψης παιδείας και ηθικών αρχών για μερικά δευτερόλεπτα άσκοπου εντυπωσιασμού και μιας ανύπαρκτης “κοινωνικής καταξιώσεως” χάνουν πολύ άδικα τις ζωές τους, είτε μένουν σε όλη τους την ζωή ανάπηροι. Σε αυτήν την θανατηφόρο μάστιγα και όχι μόνον τα μέγιστα έχει συμβάλει και η λεγόμενη “μόδα”.

Με βάση τα προαναφερόμενα το να επιθυμείς να γίνεις αθλητής (xsports Enduro, MX, Down Hill, Ταχύτητα), υποστηρικτής, συντάκτης-υπεύθυνος επικοινωνίας και παρουσιαστής στα ΜΜΕ στην μνήμη ενός φίλου η συγγενή που χάθηκε σε ένα θανατηφόρο τροχαίο είναι κάτι πολύ ανώτερο ηθικά. Όλοι όσοι θα βρούνε την ψυχική δύναμη έπειτα από την απώλεια ενός δικού τους ανθρώπου να γίνουν αθλητές, υποστηρικτές, και να έχουν συμμέτοχή στα ΜΜΕ-ΜΚΔ  δείχνουν την ψυχική και ηθική τους ανωτερότητα. 

Το αποτέλεσμα θα είναι να αποτελούν τα πιο σημαντικά παραδείγματα για όλους τους υπόλοιπους. Στην παραπάνω κατηγορία συνανθρώπων, το αξίωμα του Ύπατου των Φιλοσόφων θα έχει την απόλυτη εφαρμογή του. Αθλητές-αθλήτριες endouro, down hill και mountain bike  κλπ, μπορούν να γίνουν όλοι όσοι αγαπούν την μοτοσυκλέτα-ποδήλατο, την φύση. Επίσης όσοι είναι δυναμικοί χαρακτήρες, ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν μέσα από της αγωνιστικές τους διακρίσεις-προσπάθειες να συμμετέχουν σε ένα σκοπό ανωτάτου ηθικού επιπέδου.

Οι αιτίες είναι πλέον γνωστές. Μοναδικές λύσεις, για να έχουμε σημαντική μείωση, των τροχαίων, είναι η εφαρμογή του Φινλανδικού εκπαιδευτικού μοντέλου, προσαρμοσμένο, στην Ελληνική κλασική παιδεία, σε συνδυασμό με την εφαρμογή του πρότυπου προπονητικού προγράμματος, δια την αποφυγή, των σοβαρών τροχαίων και θανατηφόρων ατυχημάτων. 

Η ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΥΠΟ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΣΠΟΡ.

Η Φινλανδία είναι μία χώρα 5,5 εκατομμυρίων κατοίκων. Αποτελεί πρότυπο καθώς οι οικονομικές επιδόσεις της, ανταγωνίζονται αυτές της Γερμανίας. Είναι ένα κράτος το οποίο δημιουργήθηκε μόλις πριν από 100 χρόνια.  Μετά την ανεξαρτητοποίησή της από την Ρωσία πέρασε μία διετή περίοδο εμφύλιου πολέμου. Ακολούθησαν δεκαετίες με μεγάλη φτώχεια, όπου το μόνο εξαγώγιμο προϊόν για την ενίσχυση των εισοδημάτων των κατοίκων ήταν η ξυλεία που κατευθυνόταν κυρίως προς την χαρτοποιία. 

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΟι άνθρωποι στην Φινλανδία είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο του έθνους. Έχουν το δικαίωμα να λάβουν εξαιρετική εκπαίδευση, η οποία θα συμβάλει στην μεγιστοποίηση της δυνατότητας, να γίνουν ότι επιθυμούν. Αυτή είναι η βασική αρχή του Φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος, όπως περιγράφεται σε βιβλίο του υπουργείου Εξωτερικών της Φινλανδίας. Το μοντέλο αυτό υπήρξε η βάση, για την διαμόρφωση, ενός από τα πιο επιτυχημένα και αποτελεσματικά εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο.

Η σωστή εκπαίδευση συνέβαλε καθοριστικά ώστε μετά από 100 χρόνια από την ανεξαρτησία ήταν από τα φτωχότερα κράτη του πλανήτη, να εξελιχθεί σε χώρα-παράδειγμα, με εξαιρετικές επιδόσεις στους τομείς της τεχνολογίας, της επιστήμης, της εκπαίδευσης και των μηχανοκίνητων σπορ. Όλοι οι μαθητές στην Φινλανδία έχουν τις ίδιες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, ανεξάρτητα από το κοινωνικό και το οικονομικό τους επίπεδο. Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αντί να ευνοεί τον ανταγωνισμό και την σύγκριση, παρέχει υποστήριξη και καθοδήγηση σε κάθε μαθητή ξεχωριστά, ανάλογα με την προσωπικότητά του. Για χρόνια, η Φινλανδία αποτελεί πρότυπο επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος, με τους μαθητές της να διαπρέπουν στους διεθνείς διαγωνισμούς. Ξεχωρίζει ως μια από τις χώρες που παραδοσιακά βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης του ΟΟΣΑ, με τους καλύτερους δεκαπεντάχρονους μαθητές της υφηλίου. Για αυτό πολιτικοί και εκπαιδευτικοί εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο διενεργούν συνέχεια έρευνες στην σκανδιναβική χώρα, με την ελπίδα να εντοπίσουν το μυστικό της επιτυχίας της. 

Παρά τις επιτυχίες τους, οι Φινλανδοί δεν επαναπαύονται, και αναζητούν συνεχώς νέα παιδαγωγικά πρότυπα εκπαίδευσης, προκειμένου να υπάρχει μια συνεχής εξέλιξη και πρόοδος.  Οι εκπαιδευτικοί είναι πρόθυμοι να κάνουν ότι είναι απαραίτητο για να επιτύχουν τους στόχους τους, και είναι ανοιχτοί πάντα σε νέα προγράμματα.

Σημαντικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία παίζει και το γεγονός ότι σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι απόφοιτοι του καλύτερου 10% των τάξεων τους. Περίπου το 70% των καθηγητών που εργάζονται στα γυμνάσια και τα λύκεια του Ελσίνκι, έχουν ήδη λάβει ειδική εκπαίδευση για να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες του ανανεωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος. Υπάρχουν και οικονομικά οφέλη υπό την μορφή μπόνους ή αυξήσεων στον μισθό, για όσους εκπαιδευτικούς δείχνουν μεγαλύτερη προθυμία. Παράλληλα τα σχολεία είναι αρκετά μικρά ώστε οι δάσκαλοι να γνωρίζουν κάθε μαθητή.

Η ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. Ο ανταγωνισμός δεν είναι τόσο σημαντικός όσο η συνεργασία. Η Φιλοσοφία τους είναι ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των σχολείων, δεν βοηθά τα παιδιά όσο η συνεργασία. Η διδασκαλία είναι ένα από τα πιο σεβαστά επαγγέλματα. Για να γίνουν δάσκαλοι στην Φινλανδία, οι υποψήφιοι πρέπει πρώτα να λάβουν τουλάχιστον το μεταπτυχιακό τους δίπλωμα. Συχνά οι δάσκαλοι διδάσκουν σε σχολικά ιδρύματα, που γειτνιάζουν με πανεπιστήμια, με αποτέλεσμα να αποκτούν την καλύτερη παιδαγωγική έρευνα, σχετικά με την εκπαίδευση. Oι Φινλανδοί ερευνούν και εξελίσσονται Η κυβέρνηση λαμβάνει τις αποφάσεις της για την εκπαίδευση, βασιζόμενη όχι σε πολιτικές βλέψεις ή συμφέροντα, αλλά αποκλειστικά με βάση την αποτελεσματικότητα. Το χρήμα και η πολιτική επιρροή δεν διαδραματίζουν κανένα ουσιαστικό ρόλο στον Φινλανδική παιδεία. 

Oι εκπαιδευτικοί της Φινλανδίας ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν τα δικά τους εργαστήρια για διδασκαλία, με στόχο να διατηρήσουν ότι είναι σημαντικό και να απορρίψουν ότι διαπιστώνεται ότι αποτυγχάνει.

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ. Ο Φινλανδικός νόμος απαιτεί από τους δασκάλους να δίνουν στους μαθητές αρκετό χρόνο παιχνιδιού για κάθε 45 λεπτά διδασκαλίας. 

Οι Φινλανδοί μαθητές έχουν καλύτερη συμπεριφορά στο σχολείο και κάνουν καλύτερα τις εργασίες, εξαιτίας των μεγάλων διαλειμμάτων για παιχνίδι. Η Τακτική αυτή απορρέει από την βαθιά πεποίθηση των Φινλανδών, ότι τα παιδιά πρέπει να παραμείνουν σε αντιστοιχεία με την ηλικία τους, όσο το δυνατόν περισσότερο. Δεν είναι σωστό να μεγαλώνουν γρήγορα. Τα παιδιά στην Φινλανδία έχουν ελάχιστες εργασίες για το σπίτι. Η φιλοσοφία προέρχεται από το αμοιβαίο επίπεδο εμπιστοσύνης των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των γονέων. Οι γονείς γνωρίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί κάλυψαν το μεγαλύτερο μέρος αυτού που χρειάζονται στο σχολείο ενώ η επιπλέον εργασία θεωρείται συχνά περιττή.

Ο χρόνος που μένει στο σπίτι είναι αποκλειστικά για οικογένεια, όπου τα μόνα μαθήματα που μαθαίνουν τα παιδιά είναι για την ζωή. Υψηλής ποιότητας σχολικές εγκαταστάσεις και προσχολική εκπαίδευση. Στην Φινλανδία, οι σχολικές μονάδες είναι σε υψηλό επίπεδο, όπως επίσης η προσχολική και η ημερήσια φροντίδα έχει πολύ μεγάλη σημασία. Τα νηπιαγωγεία προσαρμόζουν τα προγράμματα σπουδών μεταξύ τους και προετοιμάζουν κατάλληλα τα παιδιά. Το σχολείο ξεκινάει μετά τα 7 χρόνια ενώ οι μαθητές του δημοτικού σπάνια δίνουν εξετάσεις ή να κάνουν εργασίες και δεν έχουν βαθμολόγηση. Υπάρχει μόνο ένα υποχρεωτικό τυποποιημένο τεστ, που γίνεται στην ηλικία των 16 ετών.

Η διδασκαλία των θετικών επιστημών ξεκινά στα 16 έτη ώστε να μπορούν οι μαθητές να διεξάγουν πρακτικά πειράματα.

ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Τα εθνικά σπόρ των Φινλανδών. είναι το Χόκευ επί πάγου και τα μηχανοκίνητα αθλήματα (wrc-enduro). Συνέχεια αυτή η χώρα βγάζει παγκόσμιους πρωταθλητές στο wrc και στο enduro. Τόμι Μάκινεν, Άρι Βάτανεν, Μάρκους Γκρόνχολμ, Γιούχα Κάνκουνεν (wrc), Σαμούλι Αρό, Γιούχα Σάλμινεν (enduro), Κίμι Ραικόνεν F1, είναι μερικοί από τους Φινλανδούς παγκόσμιους πρωταθλητές.

Ενδεικτικό είναι ότι ο Φινλανδός Γιάρι Μάτι Λάτβαλα χωρίς να έχει κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα, έχει κατακτήσει 3 φορές την νίκη στον γρηγορότερο αγώνα στον κόσμο, το Finland wrc Neste oil. Δίπλα σε όλους αυτούς υπάρχουν πολλοί χιλιάδες αξιόλογοι Φινλανδοί αθλητές-οδηγοί. Oι Φινλανδoί στον μηχανοκίνητο κλάδο λειτουργούν το ίδιο σοβαρά όπως στην εκπαίδευση και τους άλλους τομείς. 

Έχουν προπονητές, γυμναστές, δασκάλους και σχολές-σωματεία που λειτουργούν στο πιο υψηλό επίπεδο. Για αυτούς τους λόγους είναι μια χώρα με τα λιγότερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι έχουν υψηλό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν έφτασαν τυχαία να γίνονται παγκόσμιοι πρωταθλητές στα μηχανοκίνητα σπόρ. Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα στην Ελλάδα με τα τροχαία ατυχήματα, είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου, να υιοθετήσουμε το Φινλανδικό μοντέλο εκπαιδεύσεως προσαρμοσμένο στην κλασική Ελληνική παιδεία. 

Όπως έχουν διαμορφωθεί οι καταστάσεις στην Ελλάδα είναι απαραίτητη η δημιουργία Σχολείων Μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μετά τα μουσικά-καλλιτεχνικά και τα αθλητικά σχολεία ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την δημιουργία Σχολείων για τα μηχανοκίνητα αγωνίσματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα διοργανώνεται το Rally Αcropilis. Το wrc μαζί με το Rally dacar είναι οι κορυφαίοι αγώνες αυτοκινήτου στον κόσμο. Είναι θλιβερό να διοργανώνει ένα κράτος αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος και στο εσωτερικό να επικρατούν τριτοκοσμικές και άθλιες συνθήκες.  

 Στα Σχολεία Μηχανοκίνητης αγωγής θα πρέπει να δίνονται οι ευκαιρίες ανάπτυξης της προσωπικότητας κάθε μαθητή με την συμμετοχή του στην Αριστόκλεια παιδεία σε συνδυασμό με  το Φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης, την οδηγική αγωγή και την πρακτική προετοιμασία για αγωνιστική οδήγηση στην μοτοσυκλέτα. Οι μηχανές και τα αυτοκίνητα θα είναι μικρού κυβισμού για παιδιά. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί ένα ποιοτικό περιβάλλον, στο οποίο οι μαθητές περνούν πολλές ώρες, με συμμαθητές που έχουν κοινά ενδιαφέροντα.

Το Σχολεία μηχανοκίνητης εκπαίδευσεις θα πρέπει να   αναπτύσσουν την προσωπικότητα, το ήθος, την δημιουργικότητα, το ταλέντο και την ευαισθησία των μαθητών, ειδικότερα σε θέματα κοινωνικά και πολιτισμού. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ως Άγγελος-Ευάγγελος Γιαννόπουλος είμαι ο μοναδικός σε όλη την επικράτεια  που καταβάλει προσπάθειες για να πραγματοποιηθεί η πρώτη οργανωμένη προσπάθεια συστηματοποίησης της διδασκαλίας των μηχανοκίνητων σπορ στην Ελλάδα. 

Τα νέα σχολεία είναι απαραίτητο να  υποστηρίζουν την συνέχιση του Ελληνικού  πολιτισμού και την εξειδικευμένη μηχανοκίνητη εκπαίδευση. Τα νέα σχολεία θα απευθύνονται σε όλους τους μαθητές και όχι μόνο σε όσους επιθυμούν να γίνουν οδηγοί. Στα μηχανοκίνητα σχολεία θα γίνονται ακριβώς τα ίδια μαθήματα γενικής παιδείας με τα υπόλοιπα σχολεία, συν τα μαθήματα για τον μηχανοκίνητο κλάδο. Η Ελληνική εκπαίδευση ως θεσμός έχει απωλέσει οριστικά τα αξιώματα της κλασικής Ελληνικής παιδείας.¨ Όλοι οι κλάδοι και οι κοινωνικές τάξεις υποκύπτουν σταδιακά στον Διονυσιακό πολιτισμό. Η εθνική ανεξαρτησία και η δυνατότητα επιλογών των Ελλήνων για ανεξάρτητη παιδαγωγική-πολιτική μειώθηκε δραματικά και κινδυνεύει να απαγορευτεί. 

Από την δεκαετία 2000-2010 μέσα από την δική μου ραδιοφωνική εκπομπή δίνω αγώνες για να ιδρυθούν σχολεία μηχανοκίνητου αθλητισμού και να αποκτήσουν οι αγωνιζόμενοι στην μοτοσυκλέτα προπονητές.  

Διότι δεν υπάρχουν προπονητές και σχολεία μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα είναι απαραίτητο να αξιοποιήσουμε την Ευρωλίγκα και την καλαθοσφαίριση μέχρι την δημιουργία αθλητικών σχολείων για τα μηχανοκίνητα σπορ. Εκτιμώ ότι όσοι έχουν κάνει υψηλό αθλητισμό είναι σε θέση να αντιληφθούν την πρόταση μου. 


Η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη και αναντικατάστατη.  Ειδήμων καθηγητής αναφέρει σχετικά με τις επιπτώσεις που έχουν οι απώλειες αγαπημένων μας προσώπων : 

"O πόνος που προκαλείται από τον χαμό αγαπημένων προσώπων είναι συνήθως αβάσταχτος και πολλές φορές αποτυπώνει τις συνέπειές του στην υγεία των πενθούντων. Τα αρνητικά συναισθήματα όπως το άγχος, η θλίψη και άλλα, επηρεάζουν δυσμενώς την υγεία του ατόμου προκαλώντας αϋπνίες, ταχυπαλμία, πόνο στο στήθος, αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού. Εκτός του ότι φθείρουν την ποιότητα ζωής του ατόμου, σε μερικές περιπτώσεις, ενάντια στο πρωταρχικό ένστικτο της επιβίωσης, οδηγούν στον θάνατο ή στην αυτοκτονία."

Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος (Γεωστρατηγική-εθνική επιβίωση) : Μετά τα μουσικά σχολεία δημιουργία Γυμνασίων-Λυκείων και πανεπιστημιακών σχολών μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την έγγραφη έγκριση του συγγραφέα. 

Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν. ν.


H Φανέλα του Φώτη Κατσικάρη την οποία μου την έκανε προσωπικά δώρο όταν είμαστε μαζί στην ΑΕΚ. Για όσους δεν γνωρίζουν εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε μπουτίκ για το τμήμα καλαθοσφαίρισης να πουλά φανέλες-φόρμες προθέρμανσης κλπ.

Η φανέλα του Ιταλού  claudio coltebela. Επαναλαμβάνω ότι εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε μπουτίκ για το τμήμα καλαθοσφαίρισης να έχει προς πώληση φανέλες-φόρμες προθέρμανσης κλπ. Στις επόμενες τέσσερις φωτογραφίες θα δείτε μια από τις φανέλες του 1998 την χρονιά που παίξαμε Final Four στην Βαρκελώνη και μια φόρμα από την ίδια σεζόν και μια φανέλα από το 2000 όπου κατακτήσαμε τον Κύπελο Κυπελλούχων-Σαπόρτα. 


   

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου